Reševanje pritožb | E3

Reševanje pritožb

E 3, d.o.o. kot dobavitelj električne energije in toplote svojim odjemalcem v skladu z dobrimi poslovnimi običaji zagotavlja pregleden, enostaven in brezplačen postopek za obravnavo vprašanj, pritožb, reklamacij in drugih vlog. 

Prizadevali si bomo, da na vaše pritožbe in vprašanja vedno odgovorimo v najkrajšem možnem času. Vašo vlogo bomo obravnavali odgovorno in nepristransko. Zavezujemo se k varovanju zasebnih podatkov in ostalih podatkov, ki nam jih boste posredovali.

Več informacij o postopku obravnavanja pritožb in reševanja sporov:

  1. za odjemalce električne energije
  2. za odjemalce toplote

 

Izbrani izvajalec IRPS - imenovana oseba:

Evropski center za reševanje sporov
naslov: Tomšičeva 6, Ljubljana
e-naslov: info@ecdr.si
telefonska številka: 08 205 65 90
spletni naslov: www.ecdr.si

Poročila o rešenih pritožbah

Z elektriko do Zlatih točk: Poveži E 3 in Petrol klub

Z vsakim računom za E3 elektriko do novih Zlatih točk in aktualnih ugodnosti v Petrol klubu.

Včlani se I Zbiraj I Koristi

Poveži poslovanje