Reševanje pritožb | E3

Reševanje pritožb

E 3, d.o.o. kot dobavitelj električne energije in toplote svojim odjemalcem v skladu z dobrimi poslovnimi običaji zagotavlja pregleden, enostaven in brezplačen postopek za obravnavo vprašanj, pritožb, reklamacij in drugih vlog. 

Prizadevali si bomo, da na vaše pritožbe in vprašanja vedno odgovorimo v najkrajšem možnem času.

Vašo vlogo bomo obravnavali odgovorno in nepristransko.

Zavezujemo se k varovanju zasebnih podatkov in ostalih podatkov, ki nam jih boste posredovali.

Informacije o postopku reševanja pritožb najdete v Pravilniku o obravnavanju vprašanj in pritožb odjemalcev

 

Izbrani izvajalec IRPS - imenovana oseba:

Evropski center za reševanje sporov
naslov: Tomšičeva 6, Ljubljana
e-naslov: info@ecdr.si
telefonska številka: 08 205 65 90
spletni naslov: www.ecdr.si

Poročila o rešenih pritožbah

E3 Trgovina

Vstopite v našo spletno trgovino, kjer vas čaka pester nabor izdelkov za gospodinjstvo in prosti čas.

brezplačna dostava  |  enostavno odplačevanje  |  spletni nakup

Vstopi v E3 Trgovino