Reševanje pritožb
E 3, d.o.o. kot dobavitelj električne energije in toplote svojim odjemalcem v skladu z dobrimi poslovnimi običaji zagotavlja pregleden, enostaven in brezplačen postopek za obravnavo vprašanj, pritožb, reklamacij in drugih vlog.
Prizadevali si bomo, da na vaše pritožbe in vprašanja vedno odgovorimo v najkrajšem možnem času. Vašo vlogo bomo obravnavali odgovorno in nepristransko. Zavezujemo se k varovanju zasebnih podatkov in ostalih podatkov, ki nam jih boste posredovali.
Več informacij o postopku obravnavanja pritožb in reševanja sporov:
Izbrani izvajalec IRPS - imenovana oseba:
Evropski center za reševanje sporov
naslov: Tomšičeva 6, Ljubljana
e-naslov: info@ecdr.si
telefonska številka: 08 205 65 90
spletni naslov: www.ecdr.si
Poročila o rešenih pritožbah
Z elektriko do Zlatih točk: Poveži E 3 in Petrol klub
Z vsakim računom za E3 elektriko do novih Zlatih točk in aktualnih ugodnosti v Petrol klubu.
Včlani se I Zbiraj I Koristi