Reševanje pritožb
E 3, d.o.o. kot dobavitelj električne energije in toplote svojim odjemalcem v skladu z dobrimi poslovnimi običaji zagotavlja pregleden, enostaven in brezplačen postopek za obravnavo vprašanj, pritožb, reklamacij in drugih vlog.
Prizadevali si bomo, da na vaše pritožbe in vprašanja vedno odgovorimo v najkrajšem možnem času.
Vašo vlogo bomo obravnavali odgovorno in nepristransko.
Zavezujemo se k varovanju zasebnih podatkov in ostalih podatkov, ki nam jih boste posredovali.
Informacije o postopku reševanja pritožb najdete v Pravilniku o obravnavanju vprašanj in pritožb odjemalcev.
Izbrani izvajalec IRPS - imenovana oseba:
Evropski center za reševanje sporov
naslov: Tomšičeva 6, Ljubljana
e-naslov: info@ecdr.si
telefonska številka: 08 205 65 90
spletni naslov: www.ecdr.si
Poročila o rešenih pritožbah
E3 Trgovina
Vstopite v našo spletno trgovino, kjer vas čaka pester nabor izdelkov za gospodinjstvo in prosti čas.
brezplačna dostava | enostavno odplačevanje | spletni nakup