Družba E 3, d.o.o. na drugem MAHLE Eco Rallyju
19. 09. 2018
6. in 7. septembra 2018 se je ekipa E 3 udeležila drugega MAHLE Eco Rallyja, ki ga je organiziralo Avto moto društvo Gorica. E 3 je tudi letos sodeloval kot sponzor prireditve in kot tekmovalec s tremi avtomobili. Barve našega podjetja sta zastopala David Matjažič in Edvin Ušaj ter zunanji sodelavci iz agencije ArnoldVuga. Sicer pa se je eko relija udeležilo 24 ekip z električnimi vozili in enim hibridnim iz Bolgarije, Češke, Italije, Nemčije in Slovenije. Organizator se je letos odločil eko reli organizirati v sklopu klasičnega relija, kar se je izkazalo za še zanimivejše dogajanje, tako za gledalce kot tudi tekmovalce.
Posadke E 3 so zasedle 5., 10. in 17. mesto v skupni razvrstitvi oz. mesto više v kategoriji električnih vozil. Najboljša je bila posadka D. Matjažič in E. Ušaj, ki sta bila s 5. mestom sicer zadovoljna, a je bilo v njunem nasmešku vseeno zaznati kanček grenkega priokusa, saj sta večino relija odpeljala odlično, a ju je napaka pri enem od štartov stala več kot 1.000 kazenskih točk in sta na koncu pristala na 5. mestu. To je sicer njun najboljši rezultat do sedaj, pravita pa, da so cilj za prihodnjič, stopničke.
In kaj je pri eko reliju najpomembneje, kakšna je razlika med eko in klasičnim relijem? Kot vemo, je pri klasičnem reliju najpomembnejša hitrost, vse se vrti okrog spretnosti v hitrosti in priti na cilj čim hitreje. Pri eko reliju pa sta na prvem mestu natančnost in točnost. Časomerilci čase merijo na desetinko sekunde natančno. Pred relijem je potrebno pregledati vso dokumentacijo, ki jo objavi organizator, pravilnike, zemljevide, urnike, sistem točkovanja… Koristen pa je tudi virtualni ogled trase. Točnost glede na predpisano povprečno hitrost so tokrat merili na več znanih točkah vsakega točnostnega preizkusa, ob tem pa prek signala GPS še na več deset skritih točkah. Nekatere preizkušnje so bile zelo dolge, najdaljša je trajala več kot 40 minut.
Skupna dolžina relija je bila 256 km, zajemala je 7 različnih točnostnih preizkušenj v dolžini 112 km. Trasa je prvi dan vodila po slikovitih Brdih, postanek je bil v Vili Vipolže, nadaljevanje pa vse do akumulacijskega jezera črpalne hidroelektrarne Avče. Cilj prvega dne so sklenili ob servisni coni klasičnega relija v Kromberku. Drugi dan so posadke peljale po cestah čez Predmejo in čez Hrušico do Postojne. Pred Postojnsko jamo je bil postanek, nato pa je trasa peljala čez Kras proti Novi Gorici. Popoldanski postanek je bil na gradu Štanjel. Zaključna preizkušnja je potekala po cesti med Ravnico in Kromberkom, kjer je nekaj minut pozneje potekala tudi hitrostna preizkušnja klasičnega relija. Cilj drugega MAHLE Eco Rallyja je bil v petek zvečer na Kidričevi ulici, kjer so podelili pokale najboljšim in so se na podij zapeljali tudi vsi ostali udeleženci relija. V skupni razvrstitvi je zmagala češka posadka Venuš - Venušova (hyundai ioniq), na zmagovalnih stopničkah pa sta bili še posadki Vidmar - Vidmar (fiat 500e) in Pavšič - Gregorič (toyota prius plugin). Prvo peterico sta dopolnili posadki Dedikov - Dedikova (BMW i3) in Matjažič - Ušaj (BMW i3).
Ekipa E 3 se je do sedaj udeležila že 5-ih relijev. S prisotnostjo želimo pokazati, da si prizadevamo k zmanjševanju obremenitve okolja, saj se zavedamo, da promet predstavlja eno največjih globalnih okoljskih obremenitev.
Ekipa E 3:
5. mesto: David Matjažič in Edvin Ušaj
10. mesto: Marjan Plavac in Robert Pavšič
17. mesto: Borut Vuga in Andrej Luznik